План роботи
з обдарованими та здібними учнями
Луб’янської гімназії №7 на 2024/2025 навчальний рік
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПЛАН РОБОТИ
з обдарованими та здібними учнями Луб'янської гімназії №7 Бучанської міської ради на 2023-2024 навчальний рік
| з/п | Зміст діяльності | Термін виконання | Відповідальний |
| ВЕРЕСЕНЬ | |||
| 1. | Оновити банк обдарованих дітей з метою визначення творчо обдарованих учнів та надання їм необхідної підтримки | До 15.09.2023р. | ЗДВР |
| 2. | Нарада при директорі «Аналіз результативності учнів закладу у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін» | 26.09.2023р. | ЗДВР |
| 3. | Оновити індивідуальні картки обдарованої дитини | До 15.09.2023р. | ЗДВР |
| 4. | Поповнити інформаційний банк даних про: · Інтелектуально обдарованих дітей; · Творчо обдарованих дітей; · Спортивно обдарованих дітей; · Технічно обдарованих дітей | До 20.09.2023р. | Вчителі-предметники |
| 5. | Організація ведення факультативів, курсів за вибором, гуртків | До 30.09.2023р. | Адміністрація. |
| 6. | Розробка завдань до шкільного етапу предметних олімпіад | До 30.09.2023р. | Керівники ШС |
| 7. | Підготовка учнів до участі у І етапі предметних олімпіад | Вересень-жовтень | Вчителі-предметники |
| 8. | Поновити на шкільномуWeb-сайтісторінки, присвячені роботі з обдарованою молоддю | До 30.10.2022р. | Пед.орг.,ЗДВР |
| 9. | Співпрацювати із позашкільними закладами села: селищною бібліотекою з метою допомоги творчому розвитку обдарованих дітей | Впродовж року | Адміністрація, класні керівники |
| 10. | Нарада при директорі «Про організацію проведення шкільного етапу олімпіад та підготовку до участі в районному етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад». | 26.09.2023р. | Адміністрація |
| ЖОВТЕНЬ | |||
| 1. | Організувати і провести І (шкільний) етап Всеукраїнських учнівських олімпіад | Впродовж місяця | Адміністрація, вчителі-предметники |
| 2. | Обмін досвідом вчителів, які результативно працюють з обдарованими дітьми, «Створення системи роботи з обдарованими дітьми» | До 20.10.2023р. | Адміністрація школи |
| 3. | Підготовка учнів до участі у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад | Протягом жовтня-листопада | Адміністрація, вчителі-предметники |
| 4. | Поновити рекомендації для батьків та вчителів щодо розвитку в дітей творчих здібностей | До 15.10.2023р. | ЗДВР |
| 5. | Залучення обдарованих учнів до конференцій, круглих столів, інтелектуальних конкурсів і турнірів в рамках предметних декад | За річним планом роботи | Вчителі-предметники |
| 6. | Залучення учнів до участі у Всеукраїнському інтерактивному природничому конкурсі „Колосок”, математичному конкурсі «Кенгуру», фізичному конкурсі «Левеня» | Згідно плану | Вчителі-предметники |
| ЛИСТОПАД | |||
| 1. | Тематичні консультації для батьків „Сім’я та обдарована дитина” | За графіком батьківських зборів | Адміністрація, класні керівники |
| 2. | Оформлення інформаційно-аналітичних документів „Моніторинг участі учнів школи у шкільному етапі Всеукраїнських предметних олімпіад і підготовка до участі у районному етапі” | Впродовж місяця | вчителі-предметники |
| 3. | Залучення учнів до участі у конкурсах з української мови імені П. Яцика та ім. Т. Шевченка | Впродовж місяця | Вчитель української мови і літератури, вчителі початкових класів |
| ГРУДЕНЬ | |||
| 2. | Інформаційне забезпечення сайту школи „Вісті з олімпіад” (за результатами участі учнів) | Впродовж місяця | ЗДНВР |
| СІЧЕНЬ | |||
| 1. | Аналіз результативності участі учнів у І та ІІ етапах всеукраїнських учнівських олімпіад на засіданнях ШС та МР | До10.01.2024 р. | Керівники ШС |
| 2. | Підготовка та участь у ІІІ ета Всеукраїнських учнівських олімпіад | Впродовж місяця | Адміністрація, вчителі-предметники |
| ЛЮТИЙ | |||
| 1. | Участь у ІІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад | Впродовж місяця | Вчителі-предметники |
| 2. | Виставка літератури „Психолого-педагогічна наука про обдарованість» | Впродовж місяця | Адміністрація, бібліотекар |
| БЕРЕЗЕНЬ | |||
| 1. | Залучення учнів до підготовки та участі в огляді дитячої творчості | Впродовж місяця | Адміністрація, класні керівники |
| КВІТЕНЬ | |||
| 1. | Аналіз участі учнів в олімпіадах, конкурсах, змаганнях та турнірах | Впродовж місяця | Адміністрація школи |
| ТРАВЕНЬ | |||
| 1. | Створення творчої групи для планування роботи з обдарованими учнями на наступний навчальний рік | Впродовж місяця | ЗДНВР, науковий керівник, практичний психолог |