ТЕЛЕФОНИ ДЛЯ ЗВЕРНЕНЬ
➢ Класний керівник;
➢ +38067 345 14 32 - Директор Луб’янської гімназії № 7 Гулеватий Олексій Віталійович;
➢ +38068 740 69 42 - Практичний психолог закладу Бондаренко Лілія Сергіївна;
➢ +38066 625 79 28 – Соціальний педагог закладу освіти Єрмаченкова Катерина Анатоліївна;
➢ (04597) 49 705 - Центр психологічної служби Відділу освіти Бучанської міської ради;
➢ (04597) 48 312 - Сектор служби у справах дітей та сім’ї. Центру соціальних служб Бучанської міської ради;
➢ (04597) 48 307 - Сектор соціальної роботи з сім’ями, дітьми та молоддю. Центр соціальних служб Бучанської міської ради;
➢ Національна поліція України 102;
➢ +38063 679 43 07 – Чергова частина ВП №1 Бучанського районного відділення Національної поліції;
➢ 0800 500 225 або 116 111 – Безкоштовна гаряча лінія із захисту прав дитини;
➢ 0800 500 335 або 116 123 – Безкоштовна гаряча лінія ГО «Ла – Страда» Україна;
➢ 15-47 - Урядовий Контактний центр домашнього насильства;
➢ +38044 29 40 116 – ГО «Українська мережа з прав дитини»;
➢ +38050 33 05 179 – БО Партнерство «Кожній дитині».
Поради дітям
Прості 5 кроків, які допоможуть впоратися з булінгом
П’ять кроків, які точно варто зробити, щоби впоратись із булінгом. Якщо ти в ситуації булінгу:
1. У жодному разі не тримай це в секреті. Виріши, кому ти довіряєш і можеш про це розповісти: батькам чи іншим родичам, другу або подрузі, вчителю, психологу, тренеру або навіть друзям своїх батьків (номери телефонів вказані в кінці тексту)
2. Звернися по правову допомогу. Зателефонуй до Єдиного контакт-центру безоплатної правової допомоги.
3. Припини звинувачувати себе чи виправдовувати дії інших. Ніхто не має права порушувати твої кордони, примушувати робити щось, принижувати чи ображати тебе. Така поведінка не прийнятна.
4. Якщо трапилася будь-яка небезпечна для тебе ситуація, звертайся по допомогу до адміністрації школи, вчителів, старших учнів, батьків.
5. Поговори зі шкільним психологом або звернися за телефонами довіри, що розміщені у кінці сторінки.
ЩОБ ВБЕРЕГТИСЬ ВІД НАСИЛЬСТВА
▪ Попереджай батьків, куди, з ким ідеш і коли повернешся.
▪ Не заходь у підвали, підсобні приміщення, у машини.
▪ Якщо ти десь затримався, передзвони батькам, попроси, щоб тебе зустріли.
▪ Постарайся, щоб твій маршрут проходив не через ліс, парк.
▪ Якщо тобі здалося, що тебе хтось переслідує, перейди на іншу сторону, зайди в магазин, звернись до дорослих.
▪ Якщо тебе зупинили і попросили показати дорогу, постарайся пояснити на словах, не сідаючи у машину.
▪ Якщо незнайома людина відрекомендувалась другом твоїх батьків, не спіши запрошувати її додому, попроси зачекати їх приходу на вулиці.
▪ Якщо при вході у під’їзд ти помітив незнайомців, зачекай, доки хто-небудь із сусідів не ввійде разом з тобою. Не входь в ліфт разом з незнайомими тобі людьми.
▪ Уникай ситуацій, які можуть призвести до насильства.
▪ Говори спокійно і впевнено.
▪ Дай агресору можливість зупинитися.
▪ Відійди в сторону. Це не ознака слабкості!
▪ Не прагни помсти ворогам. Вмій просити пробачення.
▪ Попроси допомоги. Це не ознака слабкості чи боягузтва!
▪ У будь якій конфліктній ситуації звертайся за допомогою до вчителів, старших учнів, психолога, адміністрації школи або батьків. Проконсультуйся з шкільним психологом, щоб повернути впевненість у власних силах і зрозуміти, що робити далі.
Процедура/послідовність кроків і реагування на зафіксовані прояви насильницької поведінки щодо учнів/дорослого у закладі освіти:
1. Голосно і твердо, дивлячись в обличчя кривднику, каже: «СТОП. Припини (називає неприйнятну дію)». Якщо дія повторюється, тоді крок 2.
2. Якщо поблизу є дорослий, звернутися до нього з проханням допомогти зупинити ситуацію.
3. Невідкладно повідомити класного керівника свого класу про випадок, який стався.